Review Spider-Man: Into The Spider-Verse

Mijn liefde voor de animatie film is helaas niet meer zo groot als voorheen. Ooit was er een tijd dat ik niet kon wachten om bepaalde animatiefilms zo snel mogelijk te mogen zien, maar zelfs de bekendmaking van de langverwachte sequel The Incredibles 2 liet me een beetje koud. Hetzelfde kan ik niet zeggen over Spider-Man: Into the Spider-Verse toen ik namelijk wat beelden voorbij zag komen van de film werd ik stiekem een beetje hyped en creëerde ik gaande weg zelfs enige verwachtingen.

Tot mijn grote opluchting mag ik je met trots mededelen dat alle verwachtingen en hoop die ik had dat de film dan maar ook een klein beetje vermakelijk mocht zijn, met gemak zijn overtroffen.

Spider-Man: Into The Spider-Verse is denk ik wel de beste animatiefilm die ik ooit heb gezien en is discussieerbaar de beste Spider-Man film die er is. Alles wat deze film naar me toe gooide leunt tegen het perfecte aan. De animatiestijl, de actie, het tempo, de muziek! Holy shit de muziek! Ik wil hier gewoon nog heel even mee verder gaan, de voice acting, het verhaal, de karakters, alles gewoon.

De film duurt ongeveer 1 uur en 3 kwartier, maar mocht van mij nog wel een uurtje doorgaan. Ik heb me letterlijk geen seconde verveelt en de humor zorgde er meerdere malen voor de hele zaal aan het lachen te krijgen.

Ik kan niet wachten tot de film in de bioscoop draait, zodat ik er zo snel mogelijk nog een keer naartoe kan gaan. Daarna ga ik niet kunnen wachten tot de film uitkomt op blu-ray om em direct te kunnen kopen en te kunnen kijken wanneer ik dat wil. Doe jezelf een groot plezier en ga naar deze film toe! Ik garandeer je dat je met een top gevoel de bioscoopzaal verlaat!

Spider-Man: Into The Spider-Verse krijgt 5 sterren van mij op Pruts! En zorg ervoor dat je blijft zitten tot na de aftiteling voor een van de beste after-credits scenes die ik heb gezien!

Foto's: Universal Pictures International