Review Transformers: The Last Knight

Wat ik vandaag gezien heb slaat echt alles. Ik ben zo klaar met Michael Bay en zijn Transformers films! Dat was ik eigenlijk al na deel 4, maar goed PrutsFM dus…. Alleen zo een mafkees als Michael Bay krijgt het voor mekaar om 5 keer dezelfde film te maken, maar toch steeds slechter en krankzinniger! De eerste Transformers film durf ik gewoon in zijn eigen recht een klassieker te noemen. Vandaag de dag nog, geniet ik van alles wat die film mij te bieden heeft. Vette actie, droge humor verspreid over de gehele film, maar het allerbelangrijkste, groundbreaking special effects die de Transformers hoe dan ook toch tot leven hebben gebracht om het grote scherm. We zijn nu 5 films verder en je raadt het al, Wally vond em flink kut!

Review Transformers: The Last Knight

Ik bedoel WTF!?!? Wat gebeurde er allemaal!? Ik ben eigenlijk niet eens een review aan het schrijven, ik ben letterlijk in mezelf aan het praten en aan het noteren wat ik zeg. Transformers 5 duurde twee en een half uur, maar voelde aan als een vijf uur durende marteling. Het is bijna niet in woorden te omschrijven hoe OVER THE TOP deze film is! Ik heb denk ik in totaal wel 50 verschillende robots gezien, 30 verschillende personages, waarvan het leek alsof ze allemaal komisch probeerde te zijn.

Review Transformers: The Last Knight

PLOT: De film opent met, AND I SHIT YOU NOT!, een veldslag tussen Koning Arthur met zijn ridders en barbaren of vikingen! Er is weer een of ander super oud middeleeuws voorwerp wat de transformers kan helpen om hun thuis planeet Cybertron weer tot leven te brengen, net als in een van de vorige films trouwens!

Review Transformers: The Last Knight

Review Transformers: The Last Knight

De mini transformers waren er ook weer, want die zijn toch zo grappig, ditmaal ook mini dinosaurus transformers. Mark Wahlberg was ook weer van de partij met zijn altijd maar verbaasde uitdrukking op zijn kop, en Anthony Hopkins had ook weer rekeningen te betalen denk ik! How the mighty have fallen…

Review Transformers: The Last Knight

De transformers zijn nu allemaal vijand van de mensheid of zoiets en er wordt op ze gejaagd, net als in een van de vorige films, maar er moet op een gegeven moment toch een deal gemaakt worden met, van alle transformers die je je kan bedenken, fucking MEGATRON, om wat voor vage reden dan ook! Optimus Prime is slecht, maar dan toch weer niet. Dan vliegt er ineens een driekoppige, vuur spuwende transformers draak over het scherm heen. Vervolgens komt er een planeet op onze planeet af. Dan moet er weer een staf gebruikt worden voor iets. Het ging maar door en door.

Review Transformers: The Last Knight

Na 5 films hebben mensen nog steeds niet door dat normale vuurwapens geen schade aanrichten bij de transformers, maar ze blijven maar schieten op ze. Mark Wahlberg is opeens een ridder en een of andere Britse dame is een erfgename van Merlijn De Tovenaar, je leest het goed! Merlijn DE FUCKING Tovenaar! Veel succes met het volgen van het verhaal verder!

Review Transformers: The Last Knight

Alles wat Transformers 5 naar jou als kijker toegooit is simpelweg TE VEEL! Te veel personages, zowel mens als robot. Te veel plot! Te veel explosies! Te veel pogingen tot humor! Te veel van alles eigenlijk! Het is nu tijd voor Transformers om te floppen, laat deze film nou eens geen miljard dollar opleveren, zodat The Transformers een welverdiende reboot kunnen krijgen in handen van een ander team van schrijvers en nog belangrijker een andere regisseur! Een ding wat Transformers niet te veel heeft, of eigenlijk krijgt, zijn sterren, 1 ster voor Transformers The Last knight en hopelijk the last movie. Transformers: The Last Knight draait vanaf vandaag in de bioscoop.

Review Transformers: The Last Knight