altijd prutsfm Movie Review Entourage postje

Gaat de film Entourage, vier jaar na het laatste seizoen van de serie, ook aanslaan? De hoofdrolspelers zijn allemaal weer terug voor de film. Ook de regisseur, schrijver en bedenker van de serie Doug Ellin is weer van de partij. En er zijn een paar nieuwe gezichten toegevoegd. Waaronder Haley Joel Osment, Billy Bob Thornton, Ronda Rousey en de mooie Emily Ratajkowski!

review Entourage

Plot: We zijn een aantal jaren verder, de filmster Vincent Chase (Adrian Grenier), en zijn Entourage zijn nog steeds een hechte vriendengroep. Vincent wil weer iets nieuws doen, en wil niet alleen de hoofdrol in zijn film spelen, maar wil er ook zijn regiedebuut mee maken. Samen met zijn oude agent Ari Gold (Jeremy Piven) gaan ze dit risicovolle project aan.

Ken je dat? Er komen zoveel goede series uit, dat je soms gewoon niet aan alles toekomt. Voor mij is dat de serie Entourage, die staat nog steeds op mijn nog-te-kijken lijstje. Toen een tijdje terug de trailer uitkwam, was het voor het eerst dat ik wist dat ze bezig waren met een film van de succesvolle serie.

altijd prutsfm Movie Review Entourage slider 2

Als iemand die de serie nooit gezien heeft, moet ik zeggen dat ik me prima heb vermaakt met Entourage. Voor de mensen die de serie niet hebben gezien, zit er een scène in waar de hoofdpersonen keurig worden geïntroduceerd. Dit helpt al wel, maar er zijn wat inside jokes, die een beetje langs je heen gaan. Het verhaal is niet heel sterk, maar dat maakt niet uit. We krijgen in deze film een mooi beeld van hoe het rijke leventje in Hollywood is, wat ook erg slick is gefilmd. Entourage is geen film waar je niet intens gebruik maakt van je lachspieren, maar er zitten wel voldoende grappige momenten in. Vooral de scènes met Jeremy Piven. De manager van het stel maakt zich nogal druk, en heeft moeite om zijn woede te onderdrukken.

altijd prutsfm Movie Review : Entourage

Conclusie: Ik kan Entourage zeker aanraden voor de mensen die de serie niet hebben gezien. Voor wie alle seizoenen heeft gezien, kan ik zeggen, dat jullie niet teleurgesteld zullen zijn. De film krijgt van mij drie sterren.

STGERREN BASTIAAN