I’ve Got a Bad Case Diarrhea apr 282012 Engelse les voor Chinezen, te beginnen met: I‘ve Got a Bad Case Diarrhea. beelden: Youtube DEEL TWEET Verloren Foto's Terug Naar de Eigenaar Made In China Hu Is De Nieuwe President Van China OOK LEUK De Bob Ross Van Myanmar Vrachtwagen Komt Keihard Op Je Af! Vrijpartij Giraffen Gaat Helemaal Mis Super Handige Bouwvakkers Reageer Annuleer reactie Reageer Naam E-mail Jouw Blog