I’ve Got a Bad Case Diarrhea apr 282012 Engelse les voor Chinezen, te beginnen met: I‘ve Got a Bad Case Diarrhea. beelden: Youtube DEEL TWEET Verloren Foto's Terug Naar de Eigenaar Made In China Hu Is De Nieuwe President Van China OOK LEUK Geniaal! De Fietsendieven Onder Stroom Prank Elbow Zanger Doet Een Dansje Met Naakte Man Politie In Nederland Ook Niet Altijd Eerlijk Boom Fail! Reageer Annuleer reactie Reageer Naam E-mail Jouw Blog